Шановні панове!
Сайлентблоки торгової марки «CASTER» Ви можете придбати, замовивши їх за телефонами або електронною поштою, зазначених в розділі - Контакти.
Ні в яких інших магазинах, інтернет форумах, ринках і т.д. наша продукція не продається! Все це зроблено для того, щоб захистити Вас від неякісних підробок.
Замовивши товар у нас, Ви отримуєте продукцію найвищої якості, а ми спокійні за Ваше життя і здоров'я на дорозі, і не будемо лукавити, за репутацію нашої торгової марки.
З повагою,
Колектив «CASTER»
Виберіть марку, модель, кузов та рік випуску вашого автомобіля
Ми пропонуємо високоякісні поліуретанові сайлентблоки для легкових автомобілів торгових марок «CASTER» і «SURFIL». Все сайлентблоки і втулки виготовлені з трикомпонентних поліуретанових систем, спеціально розроблених для підвісок автомобілів, виробництва Англії. Сайлентблоки торгової марки «CASTER» виготовляються на потужностях світового лідера в області роботи з поліуретановими компонентами в підвісках автомобілів - компанією «SURFIL». Вже ні для кого не секрет, що сайлентблоки вироблені цією компанією є кращими за багатьма показниками, будь то керованість автомобіля або довговічність роботи підвіски. У Вас може виникнути резонне питання, чому ми продаємо сайлентблоткі «SURFIL» під своєю торговою маркою, хоча це ті ж самі сайлентблоки і по тій же ціні. Все дуже просто, на даному етапі, асортимент сайлентблоков «CASTER» точно збігається з асортиментом продукції «SURFIL», але в майбутньому наш асортимент буде значно розширюватися, так як ми не просто продаємо продукцію «SURFIL», а й замовляємо розробку і виготовлення сайлентблоков спеціально для нашого підприємства.
Давайте розглянемо ці моменти докладніше. Що означає «з кращих трикомпонентних поліуретанових систем»? Справа в тому, що поліуретан це цілий клас матеріалів з різними характеристиками і властивостями. Одні дуже еластичні, але не міцні, інші навпаки, треті взагалі у вигляді піни. Тобто поліуретани спеціально розробляються для конкретних областей застосування. (До речі, всім відома монтажна піна - це теж поліуретан). Так ось, багато виробників використовують дешеві поліуретанові системи, а так само більш прості в переробці, щоб не «заморочуватися» зі складною технологією виробництва. Наприклад, береться поліуретан для виробництва декоративних плінтусів або ливарних форм для виробництва бетону, і роблять з нього сайлентблоки і втулки - результат очевидний - такий виріб або дуже швидко вийде з ладу або виявиться занадто твердим, і в результаті ви отримаєте:
До речі про скрипи, якщо Вам продали сайлентблоки або втулки, і після установки вони почали скрипіти - це свідчення того, що в виробі не витримані розміри, або матеріал не володіє необхідними властивостями для роботи в даному вузлі. Дуже часто такі виробники йдуть на хитрість і пропонують місця з'єднання змащувати !!! Ні в якому, разі не робіть цього!
Дуже швидко мастило видавить, змиє водою, в зазор потрапить пил і пісок, і Ваша втулка буде працювати як абразив, стираючи деталь Вашого автомобіля - наприклад стабілізатор, і незабаром Вам доведеться його замінити на новий. Втулка або сайлентблок повинні працювати за рахунок еластичності матеріалу, будь то гума або поліуретан, і не прослизати ні за яких умов. Тому, в наших сайлентблоках застосовуються тільки спеціально розроблені поліуретанові системи.
Чи не компетентна людина може сказати, що там розробляти - взяв оригінальний сайлентблок і скопіював його. Більшість «виробників» так і надходить. Беруть силікон або той же поліуретан для виробництва форм, занурили деталь і отримали «форму» для виробництва сайлентблока, а то, що у гуми і поліуретанів різні жорсткості, модулі пружності та інші характеристики ні кого не цікавить, і слово «спрямують» чули, звичайно , але не до кінця розуміють, що воно означає. Навіть необхідні розміри таким чином отримати неможливо, так як всі матеріали мають різну усадку. В результаті, Ви отримуєте якусь «ліпнину» далеку за своїми властивостями від того, щоб правильно виконувати свої функції.
Сайлентблоки це основні елементи підвісок, вони з'єднують важелі, стабілізатори, реактивні тяги з кузовом автомобіля. Їх основним завданням є зменшення вібрацій і ударів, переданих на кузов автомобіля, і в той же час вони повинні забезпечувати свободу переміщення деталей підвісок в необхідних площинах при цьому утримуючи всі кути установки коліс в заданих параметрах. Якщо Ви, наприклад, поставили на автомобіль дуже хороші амортизатори, прекрасні покришки, інші чудові деталі, але сайлентблоки правильно не виконують свої функції, Ви не отримаєте хорошої керованості і комфорту за кермом, тому, що кути установки коліс гулятимуть. Правильно встановлені кути це 50% керованості, і відповідно, Вашу безпеку. Встановлюючи сайлентблоки «SURFIL» або «CASTER» підвіска Вашого автомобіля зберігає всі кути установки коліс такими, як вони повинні бути, в будь-яких умовах.